mgr Beata Faryna-Rybka - ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie, podyplomowo oligofrenopedagogikę oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie Rzeszowskim, a także kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej z zakresu organizacji i zarządzania oświatą w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie.
mgr Izabela Bonach - ukończyła studia licencjackie z oligofrenopedagogiki w Wyższej Szkole Humanistyczno-Przyrodniczej w Sandomierzu oraz studia magisterskie na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie.
mgr Sylwia Burdzy - ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i podyplomowo oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Katarzyna Domaradzka - ukończyła edukację wczesnoszkolną i wychowanie przedszkolne oraz terapię pedagogiczną.
mgr Anna Kulikowska - ukończyła edukację wczesnoszkolną z rewalidacją oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Magdalena Lenkiewicz - ukończyła pedagogikę resocjalizacyjną i pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę w Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, a także Edukację i terapię osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w Podkarpackim Centrum Usług Dydaktycznych w Rzeszowie.
mgr Krzysztof Łoboś - ukończył kierunek technik masażysta w Medycznej Szkole Policealnej w Rzeszowie, Zdrowie publiczne o specjalności organizacja i zarządzanie w ochronie zdrowia w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę w Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
mgr Marzena Rzucidło - ukończyła pedagogikę przedszkolną w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie, podyplomowo oligofrenopedagogikę i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Iwona Staniszewska - ukończyła pedagogikę ze specjalnością resocjalizacja na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, podyplomowo Przygotowanie do pracy na poziomie edukacji wczesnoszkolnej i dziecka sześcioletniego, a także Oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie oraz Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w Podkarpackim Centrum Usług Dydaktycznych w Rzeszowie.
mgr Małgorzata Stolarska - ukończyła studia magisterskie na kierunku humanistycznym na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie.
mgr Agnieszka Winiarska - ukończyła studia licencjackie z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej na Uniwersytecie Rzeszowskim, studia magisterskie na kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe o specjalności oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Wioletta Jarosz - ukończyła pedagogikę specjalną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Katarzyna Czajkowska - ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Rzeszowie, studia podyplomowe z logopedii korekcyjnej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz z oligofrenopedagogiki i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Ewa Łobaza - ukończyła wychowanie przedszkolne w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Kielcach, podyplomowo logopedię na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, neurologopedię na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie i oligofrenopedagogikę w Centrum Kształcenia Nauczycieli w Radomiu.
mgr Monika Kieca-Bialik - ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowowo Edukację i potrzeby rewalidacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Celina Pacześniak - ukończyła terapię zajęciową w Zespole Szkół Medycznych w Jaśle, pedagogikę specjalną o specjalności oligofrenopedagogika z terapią zajęciową oraz andragogikę specjalną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
mgr Barbara Drożańska - ukończyła pedagogikę specjalną o specjalności oligofrenopedagogika na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz terapię zajęciową w Medycznym Studium Zawodowym w Mielcu.
mgr Katarzyna Karaś - ukończyła terapię zajęciową w Studium Medycznym w Łańcucie, pedagogikę specjalną na Katolickim Uniwersytecie ubelskim oraz podyplomowo pedagogikę terapeutyczną na Akademii Pedagogicznej w Krakowie.
mgr Marta Hofman - ukończyła fizjoterapię oraz wychowanie fizyczne na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Katarzyna Dudek - ukończyła fizjoterapie w WSZiA w Zamościu, podyplomowo przygotowanie pedagogiczne, oligofrenopedagogikę oraz Integrację Sensoryczną.
mgr Tomasz Szczygielski - ukończył wychowanie fizyczne ze specjalnością gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna oraz fizjoterapię na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Małgorzata Wiktor - ukończyła fizjoterapię na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz socjologię komunikowania społecznego w Wyższej Szkole Społeczno-Gospodarczej w Tyczynie.
mgr Anita Strutyńska - ukończyła wychowanie muzyczne na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie, resocjalizację osób niedostosowanych społecznie w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Rzeszowie.