mgr Beata Faryna-Rybka - ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie, podyplomowo oligofrenopedagogikę oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie Rzeszowskim, a także kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej z zakresu organizacji i zarządzania oświatą w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie.
mgr Sylwia Burdzy - ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i podyplomowo oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Katarzyna Domańska - ukończyła pedagogikę rewalidacyjną o specjalności oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
mgr Maria Głowik - ukończyła pedagogikę resocjalizacyjną na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę i edukację przedszkolną na tej samej uczelni.
mgr Katarzyna Jezierska - ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i podyplomowo oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Rzeszowie oraz podyplomowo terapię przez sztukę w Wyższej Szkole Pedagogiki Resocjalizacyjnej „Pedagogium” w Warszawie.
mgr Anna Kulikowska - ukończyła edukację wczesnoszkolną z rewalidacją oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Agnieszka Lasota - ukończyła pedagogikę specjalną w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe na kierunku wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Krzysztof Łoboś - ukończył kierunek technik masażysta w Medycznej Szkole Policealnej w Rzeszowie, zdrowie publiczne o specjalności organizacja i zarządzanie w ochronie zdrowia w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę w Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
mgr Anna Przyszlak - ukończyła studia licencjackie z zakresu oligofrenopedagogiki, magisterskie z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej na Uniwersytecie Rzeszowskim, podyplomowo socjoterapię w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym oraz zintegrowaną edukacją przedszkolną i wczesnoszkolną w Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
mgr Beata Regulska – ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę i terapię pedagogiczną na tej samej uczelni.
mgr Marzena Rzucidło - ukończyła pedagogikę przedszkolną w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie, podyplomowo oligofrenopedagogikę i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Magdalena Stręk-Pióro - ukończyła oligofrenopedagogikę i tyflopedagogikę na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu surdopedagogiki.
mgr Agnieszka Winiarska - ukończyła studia licencjackie z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej na Uniwersytecie Rzeszowskim, studia magisterskie na kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe o specjalności oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Monika Strzępek-Kazalska - ukończyła terapię zajęciową w Policealnym Studium Medycznym w Jaśle, pedagogikę osób niepełnosprawnych intelektualnie z terapią pedagogiczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
mgr Wioletta Jarosz - ukończyła pedagogikę specjalną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowo oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Katarzyna Czajkowska - ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Rzeszowie, studia podyplomowe z logopedii korekcyjnej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz z oligofrenopedagogiki i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Ewa Łobaza - ukończyła wychowanie przedszkolne w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Kielcach, podyplomowo logopedię na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, neurologopedię na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie i oligofrenopedagogikę w Centrum Kształcenia Nauczycieli w Radomiu.
mgr Małgorzata Szarek-Ziobro - ukończyła pedagogikę specjalną i resocjalizację na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, podyplomowo logopedię i neurologopedię na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki.
mgr Barbara Szpirak-Dec - ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Rzeszowskim, podyplomowo logopedię i neurologopedię na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki.
mgr Jadwiga Ziemba - ukończyła psychologię na Uniwersytecie Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie oraz studium pedagogiczne w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
mgr Kamila Augustyniak - ukończyła psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum.
mgr Monika Kieca-Bialik - ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowowo Edukację i potrzeby rewalidacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Celina Pacześniak - ukończyła terapię zajęciową w Zespole Szkół Medycznych w Jaśle, pedagogikę specjalną o specjalności oligofrenopedagogika z terapią zajęciową oraz andragogikę specjalną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
mgr Barbara Drożańska - ukończyła pedagogikę specjalną o specjalności oligofrenopedagogika na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz terapię zajęciową w Medycznym Studium Zawodowym w Mielcu.
mgr Katarzyna Karaś - ukończyła terapię zajęciową w Studium Medycznym w Łańcucie, pedagogikę specjalną na Katolickim Uniwersytecie ubelskim oraz podyplomowo pedagogikę terapeutyczną na Akademii Pedagogicznej w Krakowie.
mgr Tomasz Szczygielski - ukończył wychowanie fizyczne ze specjalnością gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna oraz fizjoterapię na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Małgorzata Wiktor - ukończyła fizjoterapię na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz socjologię komunikowania społecznego w Wyższej Szkole Społeczno-Gospodarczej w Tyczynie.
mgr Marta Hofman - ukończyła fizjoterapię oraz wychowanie fizyczne na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Ewa Stanek - ukończyła fizjoterapię na Uniwersytecie Rzeszowskim.
mgr Lucyna Gierlicka - ukończyła fizjoterapię na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz pedagogikę w Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
mgr Anita Strutyńska - ukończyła wychowanie muzyczne na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie, resocjalizację osób niedostosowanych społecznie w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz oligofrenopedagogikę w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Rzeszowie.
mgr inż. Barbara Urban - mgr fizjoterapii, specjalista kynoterapii, oligofrenopedagog, terapeuta terapii taktylnej.
![]() |